Wat eten we deze week? Weekmenu #3

Wat eten we deze week? Weekmenu #3

with Geen reacties
Geen idee wat je deze week moet eten? Hier ons week-menu! Met onder andere zelfgemaakte soep, risotto met truffel en paddestoelen en zoete aardappelstamppot. Meer inspiratie? Bekijk de vorige weekmenu’s hier.
HET WEEKMENU

Als avondeten proberen we zo gevarieerd mogelijk en zo veel mogelijk groente te eten. We proberen gerechten te kiezen met weinig koolhydraten (geen aardappels, pasta, rijst etc), omdat we dat ‘s avonds vaak compenseren met een zak chips.. Daarnaast schrappen we zo veel mogelijk vlees en vis (als je benieuwd bent waarom, kijk dan deze docu) en kijken we vaak naar wat er in de aanbieding is.

ONTBIJT EN LUNCH:

Winter is coming! We hebben daarom zin in warme ontbijtjes. Het wordt ‘s ochtends een banaan-ei-pannenkoek (een banaan prakken, twee eieren erbij, loskloppen, op laag vuur bakken en omdraaien) met als topping mango of appel. Als we iets minder tijd hebben kiezen we voor een kom yoghurt met daarin fruit (banaan, blauwe bessen, druiven, oid) en ‘Noten & Granen’ van Eat Natural.

Als lunch maken we een bruin broodje met avocado en een gekookt eitje. Of we kiezen voor een soepje met een broodje kaas.